10 شرکت برتر تولید تجهیزات پزشکی جهان

پیش بینی می شود صنعت جهانی تجهیزات پزشکی رشد پایدار خود را طی سال های آینده حفظ کند ، در حالی که انتظار می رود چندین شرکت برتر تجهیزات پزشکی همچنان از نظر فروش دستگاه های پزشکی و ارزش تجارت بین المللی همچنان  تسلط بر بازار جهانی را ادامه دهند. رشد این صنعت عمدتا به دلیل افزایش جمعیت سالخورده با بیماریهای مزمن ، افزایش هزینه های مراقبت های بهداشتی و پیشرفت فناوری در سراسر جهان انجام می شود. روندهای نوظهور در فناوری پزشکی برپایه ی  blockchain ، رایانش ابری ، IoT و فناوری های مبتنی بر هوش مصنوعی همچنان در حال شکل گیری و پیشبرد رشد صنعت جهانی تجهیزات پزشکی هستند. با افزایش هزینه های تحقیق و توسعه و اتخاذ بهتر فن آوری های در حال تحول پزشکی ، انتظار می رود برخی از بزرگترین شرکت های دستگاه پزشکی در جهان تا سال 2019 شاهد رشد بیشتر باشند. در ادامه با 10 شرکت برتر تجهیزات پزشکی جهان آشنا می شویم.

بررسی اجمالی صنعت جهانی تجهیزات پزشکی 2019

مطابق آخرین گزارش Technavio پیرامون  صنعت جهانی تجهیزات پزشکی ، این صنعت  از سال 2018 تا 2022  با رشد افزایشی نزدیک به 120 میلیارد دلار دست خواهد یافت و نرخ رشد مرکب سالانه (CAGR )را بیش از 5 درصد در دوره پیش بینی ثبت کرد.

یکی از مهمترین عوامل این رشد ، شیوع فزاینده بیماریها همراه با افزایش جمعیت سالخوردگان در سراسر جهان است. چندین بخش در صنعت تجهیزات پزشکی برای رشد مثبت طی چند سال آینده آماده شده اند. این بخش ها شامل بازار دستگاه های ارولوژی و دستگاه های چشم پزشکی است که هر دو به دلیل افزایش شیوع بیماری ها رشد بازار را تجربه می کنند.

سایر بخش های دستگاه های پزشکی در حال رشد به ویژه در سال 2019 به عنوان دستگاه های مانیتورینگ مغز ، دستگاه های مانیتورینگ قلبی و درمانی و دستگاه های تصویربرداری پزشکی ارتوپدی شناخته شده اند.

گزارش  Technavio از صنعت جهانی تجهیزات پزشکی تجزیه و تحلیل کاملی از منظر رقابتی و بازیگران اصلی این بازار را ارائه می دهد. چندین شرکت برتر جهان در زمینه تجهیزات پزشکی با توجه به سهم بازار شناسایی شده اند . این شرکتهای پیشرو در زمینه تجهیزات پزشکی شامل GE Healthcare ، Johnson & Johnson، Medtronic ، Siemens Healthiness ، و Stryker و غیره میاشد.

10 شرکت برتر تجهیزات پزشکی جهان در سال گذشته

top10

Medtronic plc

شرکت Medtronic همواره یکی از برترین شرکت های دستگاه پزشکی در جهان طی دهه های گذشته بوده است.این شرکت که در سال 1960 تأسیس شده است یک تولید کننده تجهیزات پزشکی مستقر در ایرلند می باشد.آنها  در سال گذشته تقریباً 30 میلیارد دلار درآمد کسب کرده اند، و این درآمد آنها  را به بزرگترین شرکت تجهیزات پزشکی  جهان در سال 2019 تبدیل کرده است.

تجارت این شرکت عمدتاً از طریق چهار گروه اصلی انجام می شود که شامل  گروه های قلبی و عروقی (CVG) ، گروه درمانی و ترمیم کننده (RTG) ، گروه دیابت و گروه درمانی با حداقل تهاجم (MITG) می باشد. در اواخر سال 2018 این شرکت امتیاز کمپانی  Medtronic Mazor Robotics – که یک تولید کننده پیشرو دستگاه ارتوپدی در جهان بود را به مبلغ1.7 میلیارد دلار خریداری کرد ، که باعث تقویت موقعیت غالب Medtronic در بازار جهانی تجهیزات پزشکی شد.

Johnson & Johnson

شرکت تجهیزات پزشکی Johnson & Johnson یک شرکت تابعه غول دارویی مستقر در ایالات متحده به همین نام است. این گروه همچنین شامل شرکت های مربوط به تجهیزات پزشکی از جمله Acclarent ، Biosense Webster ، Cerenovus ، DePuy Synthes و Ethicon می باشد. این شرکت جزء شرکت های پیشرو در زمینه تجهیزات پزشکی به ویژه در زمینه های ارتوپدی ، قلب و عروق ، دیابت ، مراقبت از بینایی و جراحی است. در سال 2018 ، این شرکت از طریق تجارت دستگاه پزشکی از زیرمجموعه های خود نزدیک به 27 میلیارد دلار درآمد کسب کرده است.

Philips Healthcare

شرکت Philips Healthcare ، یک شرکت تابعه از شرکت های فناوری چند ملیتی فیلیپس است که  به دلیل راه حل های فناوری سلامت و محصولات پیشرفته دستگاههای پزشکی در سراسر جهان به خوبی شناخته شده است. بخشهای اصلی تجارت این شرکت ،دستگاه های پزشکی شامل تشخیص و درمان ، انفورماتیک سلامت ، مراقبت های بهداشتی ، بهداشت و سلامت شخصی است. در سال 2018 ، Philips Healthcare بیش از 20.7 میلیارد دلار درآمدداشته است ، که عمدتا به فروش فزاینده آن در دستگاه های تصویربرداری تشخیصی در بازارهای نوظهور مانند چین و هند نسبت داده می شود.

GE Healthcare

GE Healthcare یک پیشرو در صنعت مراقبت های بهداشتی و تجارت های حوزه ی سلامت  است که متعلق به شرکت آمریکایی GE Electric است. این شرکت یکی از بزرگترین شرکت های تجهیزات پزشکی و ارائه دهنده ی راه حل های مراقبت های بهداشتی در جهان است ، که برای تولید و فروش تجهیزات پیشرفته پزشکی مانند تصویربرداری ، سونوگرافی و دستگاه های بهداشتی و درمانی مشهور است (به عنوان مثال ماموگرافی و CT) .

شرکت GE Healthcare همچنین راه حل های دارویی و خدمات تشخیص پزشکی را در بازار جهانی ارائه می دهد. در سال 2018 ، GE Healthcare تقریبا 20 میلیارد دلار درآمد داشته است.

Siemens Healthineers

شرکت Siemens Healthineers یکی از توسعه دهندگان و تولید کنندگان پیشرو در زمینه تجهیزات پزشکی در صنعت بهداشت جهانی است . این شرکت به عنوان یک شرکت تابعه در غول الکترونیک آلمان زیمنس است  که محصولات آن به طور عمده شامل دستگاه های تصویربرداری پزشکی و تجهیزات تشخیصی می باشد.

در سال 2018 ، شرکت بهداشت و درمان زیمنس بیش از 15 میلیارد دلار درآمد کسب کرد. فروش دستگاه های تصویربرداری پزشکی بیشترین سهم درآمدهای بهداشتی زیمنس است ، مناطقی مانند آمریکا ، اروپا و جنوب شرقی آسیا برخی از بزرگترین بازارهای محصولات دستگاههای پزشکی زیمنس هستند.

Fresenius Medical Care

شرکت Fresenius یک شرکت مراقبت های بهداشتی آلمان است که تجهیزات و خدمات پزشکی را برای دیالیز ، بیمارستان ها و همچنین مراقبت های پزشکی سرپایی و بستری ارائه می دهد. همچنین یکی از برترین تأمین کنندگان دستگاه پزشکی در جهان در زمینه بیماری مزمن کلیه و درمان دیالیز است . این شرکت در سال 2018 نزدیک به 19 میلیارد دلار درآمد کسب کرده است ، آمریکای شمالی در حال حاضر بزرگترین بازار محصولات پزشکی فرسنیوس است و حدود 70٪ از کل درآمد شرکت را نشان می دهد.

Abbott Laboratories

Abbott Laboratories یک شرکت بهداشت و درمان ایالات متحده است ، متخصص در دستگاه های پزشکی ، راه حل های تشخیصی ، یک برند در تغذیه و همچنین در زمینه ی تجارت دارویی می باشد . محصولات تجهیزات پزشکی و تشخیصی آن به طور گسترده ای در سراسر جهان توسط بیمارستان ها ، آزمایشگاه ها ، بانک های خون و مراکز درمانی برای تشخیص و نظارت بر بیماری ها مورد استفاده قرار می گیرد. در سال 2018 ، بخش تجهیزات پزشکی Abbott Laboratories حدود 18.8 میلیارد دلار درآمد کسب کرد و تبدیل به یکی از بزرگترین تولید کنندگان دستگاه های پزشکی جهان شده است.

Becton Dickinson

شرکت Becton Dickinson یک پیشرو در جهان فناوری پزشکی است که در زمینه ساخت ، تولید و فروش طیف وسیعی از تجهیزات پزشکی ، تجهیزات بهداشتی ، تجهیزات آزمایشگاهی و محصولات تشخیصی مشغول فعالیت است. این شرکت که با علامت احتصاری BD شناخته می شود  در دو بخش اصلی فعالیت می کند: تجهیزات پزشکی و فعالیت در ضمینه ی علوم پزشکی مانند دیابت و داروها  . این شرکت در سال 2018 ، از طریق تجارت دستگاه پزشکی خود درآمد کل 8.6 میلیارد دلار را به دست آورد.

Cardinal Health

شرکت Cardinal Health که درلیست شرکت های Fortune Global 500(لیست 500 شرکت بزرگ جهان) قرار دارد  یکی از بزرگترین شرکت ها در ضمینه ی دستگاههای پزشکی و داروسازی در جهان می باشد که در ایالات متحده مستقر است. Cardinal Health بزرگترین تولید کننده دستگاه های پزشکی و محصولات جراحی در ایالات متحده است و بیش از 75٪ نیازهای بیمارستان های این کشور را تأمین می کند. در سال 2018 ، بخش تجارت پزشکی این شرکت به فروش کل 15.6 میلیارد دلاری دست یافت ، که بیش از 11٪ از کل درآمد شرکت در آن سال را نشان می دهد.

Stryker

Stryker یکی دیگر از شرکت های برتر جهان در زمینه فن آوری های پزشکی مستقر در ایالات متحده است. محصولات استریکر عمدتا شامل دستگاه های پزشکی جراحی است که در جراحی های تعویض مفصل و تروما مورد استفاده قرار می گیرد. سیستم های آندوسکوپی؛ دستگاههای جراحی عصبی ، عروقی و ستون فقرات از دیگر سیستم های تولیدی این شرکت می باشد. همچنین آنها محصولات پزشکی خود را به کلینیک ها ، بیمارستان ها و سایر مراکز بهداشتی درمانی بیش از 100 کشور جهان ارسال می کند. در سال 2018 ، Stryker بیش از 13 میلیارد دلار درآمد کسب کرد ، و به یکی از برترین شرکت های تولید دستگاه پزشکی در جهان در سال 2019 تبدیل شد.

منبع blog.technavio.com

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 6 میانگین: 3.8]